Každý start-up je unikátní. V jiné fázi, v jiné finanční kondici, s různorodým a rozdílně zkušeným týmem. Přesto v rámci jejich fungování najdeme mnoho společného a mnoho oblastí, ve kterých je možné pomocí hands-on consultingu dosahovat dlouhodobě nadprůměrných výsledků.
Přestože je více možností, jak spolupráci uchopit, lze je rozřadit do čtyř hlavních sekcí:
- Produkt se zaměřením na byznys modeling, customer journey, klíčové procesy v rámci life-cycle zákazníka či produktu, funnelu a jeho měření.
- Finanční řízení obsahující nastavení standardizovaného reportingu na úrovni cash-flow, budgetu, forecastu a aktuálních spendů. Tyto údaje jsou důležité pro denní řízení firmy.
- Team Management se službou zaměřenou na rozvoj členů týmů, jejich hodnocení, nastavení klíčových výkonnostních ukazatelů (KPI’s) a celkovou práci s týmem včetně prací s company culture a motivací jednotlivých členů týmu.
- Investor relationship obsahuje komplexní služby spojené s investičním procesem. Příprava investor pitche, příprava finančního byznys plánu, prezentace pitche a propojení s potencionálními investory. Součástí této služby může být i příprava data roomu pro due diligence, aktivní účast na vyjednávání s investory.
Samostatnou kategorii pak tvoří služby určené investorům – ať již před či v rámci investičního procesu či v době, kdy start-up je již v portfoliu investora.