Produkt je srdcem a nejdůležitější částí každého start-upu. Dlouhodobé statistiky ukazují, že nepotřeba produktu na trhu je hlavní příčinou neúspěchu start-upů. Každý zakladatel je přesvědčen, že jeho produkt je tím nejpotřebnějším pro budoucí potenciální zákazníky. Svým klientům umíme produkt a související procesy rozebrat na jednotlivé šroubky, vyčistit, přenastavit a zase zpětně sestavit.
V rámci hands-on consultingu v oblasti produktu řešíme pro klienty veškeré související potencionální překážky. Jak je definován byznys model, jak na něj navazuje customer journey, jakým způsobem jsou tyto dvě oblasti reflektovány ve vývoji samotného produktu? Jaké jsou potencionální bariéry vstupu zákazníka a jak s nimi v oblasti produktu a jeho vývoje pracovat?
Nad rámec samotného produktu viditelného pro zákazníky se v každé společnosti vyskytují interní procesy. Jak jsou tyto procesy zmapované, jakým způsobem jsou zachycené, aktualizované? Jsou identifikovány veškeré styčné body mezi jednotlivými samostatnými procesy v oblastech, kdy tyto procesy na sebe vzájemně navazují?
Výsledkem spolupráce je jednak zakreslený a detailně popsaný byznys model, zakreslená a detailně popsaná customer journey a zároveň identifikace klíčových interních procesů včetně jejich popisu.